logo
 


Projekat ŽIG Ženski biznis, iniciran od strane Sekretarijata Savjeta zakonkurentnost uz podršku EBRD-a i Vlade Ujedinjenog Kraljevstva, kroz Britansku ambasadu u Podgorici, realizuje BI Communication u saradnji sa BI Consultingom, prvim crnogorskim provajderom poslovnih informacija. Kao strateški partner na projektu, osiguravamo jasnu i efektivnu komunikaciju putem pažljivo osmišljenih kanala i alata, uključujući društvene mreže, medijske kampanje i ciljane info-sesije. Pored toga, agencija je zadužena za organizaciju i logističku podršku svih projektnih aktivnosti, kao i za kreiranje upečatljivog vizuelnog identiteta koji odražava suštinu i vrijednosti inicijative. Na ovaj način doprinosimo vidljivosti projekta, edukaciji ciljnih grupa i motivaciji preduzetnica da postignu još veći uspjeh. Uvođenje ŽIGA Ženski biznis za preduzeća koja zadovoljavaju kriterijume iz međunarodnog dokumenta za žensko preduzetništvo MEST IWA 34 predstavlja značajan iskorak u identifikaciji stvarnih („ženskih biznisa” u Crnoj Gori.

VIZUELNI IDENTITET


VIZUELNI IDENTITET

VIZUELNI IDENTITET


Vizuelni identitet ŽIGA Ženski biznis razvijen je s posebnim naglaskom na balansiranje između povezanosti sa već postojećim vizuelnim identitetom kompanije koja je ostvarila pravo na ŽIG i potrebi za stvaranjem prepoznatljivog i autentičnog znaka koji predstavlja ženski biznis.

Osnovni izazov bio je dizajnirati simbol koji ne bi konkurisao ili narušavao već etablirani brend, dok istovremeno nosi dovoljno snage i prisutnosti da jasno komunicira fokus na žene i njihove poslovne inicijative. U tom smislu, grafička forma je pažljivo oblikovana kako bi se uskladila sa postojećim vizuelnim identitetom, ali i dala dovoljno prostora za samostalnu prepoznatljivost.

Središnji element vizuelnog identiteta je stilizovano slovo „Ž”, koje se pojavljuje kao početno slovo i proizvoda i imena projekta. Uz to, naziv „Ženski biznis” je ispisan jednostavnim, beserifnim fontom, inspirisanom formalnim deklaracijskim ispisima, koji doprinosi profesionalnosti i ozbiljnosti brenda, dok istovremeno zadržava čist i moderan izgled.

ORGANIZACIJA DOGAĐAJA


BI Communication tim je organizovao ključne događaje, pres-konferenciju i info-sesije koje su obuhvatile centralnu, južnu i sjevernu regiju Crne Gore.

Uz pažljivo planiranje, pres-konferencija u Podgorici označila je početak projekta i pružila priliku da se šira javnost upozna sa značajem ŽIGA Ženski biznis. U centralnoj, južnoj i sjevernoj regiji organizovali smo niz info-sesija koje su okupile preduzetnice, predstavnike/predstavnice institucija i stručnjake/stručnjakinje. Svaka sesija bila je prilagođena specifičnostima regije i dizajnirana tako da pruži jasne informacije o kriterijumima zadobijanje ŽIGA i benefitima koji se mogu ostvariti.

BI Communication je osigurao besprijekornu logistiku i organizaciju svih događaja, uključujući:
​- Izbor lokacija i tehničku podršku, ​
- Dizajn i distribuciju promotivnih materijala, ​
- Upravljanje medijskom pokrivenošću,
​- Kreiranje sadržaja za društvene mreže, veb-sajt, newslettere i viber zajednicu.

KOMUNIKACIJSKA KAMPANJA


Agencija BI Communication je osmislila sve elemente komunikacione kampanje, od strategije do implementacije, osiguravajući da svaka poruka bude precizno usmjerena ka ciljnim grupama. Poseban fokus stavljen je na jasnoću informacija, konzistentan vizuelni identitet i promociju rezultata projekta. ​Na društvenim mrežama smo kreirali sadržaj koji inspiriše, informiše ipovezuje. ​Kroz Top Women Business Montenegro Viber zajednicu koja svakodnevno raste, ponudili smo pratiocima i pratiteljkama ažurirane informacije o novostima u vezi sa projektom. Za potrebe kampanje kreirali smo reklamu za TWBM poslovni časopis, u kojoj smo predstavili ključne ciljeve projekta i pozvali preduzetnice da se uključe. Kreirali smo snažan i vizuelno upečatljiv spot koji komunicira vrijednosti projekta i značaj dobijanja ŽIGA Ženski biznis. Spot je emitovan na društvenim mrežama i tokom događaja, dodatno pojačavajući snagu komunikacione kampanje.