SEMINAR
Građenje brenda u svijetu lakog ignorisanja
Od prekidanja oglasima do željenosti contenta
Predavač: Lazar Džamić
6. novembar 2019. HILTON PODGORICA
Od prekidanja oglasima do željenosti contenta
Predavač: Lazar Džamić
6. novembar 2019. HILTON PODGORICA
Lazar Džamić jedan je od vodećih digitalnih stratega u svijetu, predavač na katedri za digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikacije Singidunum univerziteta, pisac i bivši šef za brend planiranje u evropskoj centrali kompanije Google.
Radio je kao direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija (EHS Brann, Kitcatt Nohr Digitas), kao i u digitalnoj ,,pureplay” agenciji Underwired. Nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente kao što su Waitrose, Virgin Holidays, Visit Wales, GAP, Glenfiddich, AXA, Nando’s i mnoge druge.
Lazar Džamić je specijalista za digitalni trening i jedan od prvih digitalnih predavača na IDM (Institute of Direct Marketing), kao i čest govornik na konferencijama. O digitalnom marketingu je pisao za mnoge vodeće svjetske publikacije, uključujući i britanski list Gardijan.
Seminar Građenje brenda u svijetu lakog ignorisanja – Od prekidanja oglasima do željenosti contenta sadrži pregršt korisnih tema koje svaki savremeni marketar mora da zna.
Na seminaru ćete, između ostalog saznati:
Datum: 6. novembar 2019.
Vrijeme: 9.00-17.00 h
Mjesto: Hotel Hilton Podgorica, sala Jelena
*Važi za uplate do 23. oktobra 2019.